niedziela, 26 maja 2013

Kilka słów wyjaśnień

Kilka słów wstępu.
Na tym blogu będę publikować opowiadanie, znane jako "Kroniki Czarnego Księżyca", będące fan fickiem na podstawie popularnej mangi Fairy Tail.
"Kroniki..." były wcześniej zamieszczane pod adresem www.black-moon-chronicles.blog.onet.pl
Powód przenosin jest prosty - nie mam sił do tego, co onet zrobił ze swoimi blogami.
Nie umiem pracować na tej platformie, i choć z tą decyzją zwlekałam, w końcu postanowiłam jak wiele innych osób przede mną, "wyemigrować".
Mam nadzieję, że publikowanie tutaj okaże się bardziej komfortowe.
Na samym początku, jak już tylko ogarnę wygląd bloga i zamówię jakiś ładny szablon, zacznę systematycznie przenosić starsze posty ( przy okazji je poprawiając ).
Dopiero wtedy zaczną ukazywać się nowe rozdziały.
Tak więc trzymajcie za mnie kciuki i to prędkiego usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz